Požadavkem bylo navrhnout provoz a design prodejny mraženého joguru ne dlouho existujícího brandu YOBAR. S tím i částečně tvořit novou image brandu při zachování původní myšlenky pracující s pojmy jako “nostalgie” “mlíčňák” “český výrobek” . Prodej mraženého jogurtu probíhá samoobslužně – zákazník si sám “načepuje” jogurt a následně si na něj dá různé posypy, polevy, ovoce. Vše je účtováno na váhu.
Prodejna YOBAR v Obchodní galerii Vaňkovka není zcela typickou jednotkou, neboť je umístěna pod eskalátory přímo v obchodní pasáži. Bylo nutné navrhnout takové řešení, které je v rozporu s běžným pojetím stánků umisťovaných v pasážích obchodních center. Pro účel tohoto produktu je nutné aby zákazník vešel dovnitř a nestál venku. Proto jsme zvolili řešení, kde prostor prodejny YOBAR je vymezen vyvýšeným podiem na jehož jedné straně, blíže eskalátoru jsme vytvořili přípravnu a místnost pro umístění zmrzlinovačů a na druhé straně se nachází ostrůvek s toppings, polevami a kasou. Vše je zceleno jednotnou grafikou brandu YOBAR a použitými materiály- dřevo a bílé kachličky, navozující atmosféru prvorepublikových mlíčňáků.