Prodejna mraženého jogurtu Frogurt v obchodním centru Nový Smíchov je první realizací pro firmu Frogurt. Požadavkem bylo navrhnout provoz a design prodejny mraženého jogurtu nově zavedeného brandu Frogurt. S tím i částečně tvořit samotný brand. Prodej mraženého jogurtu probíhá samoobslužně – zákazník si sám “načepuje” jogurt a následně si na něj dá různé posypy, polevy, ovoce. Vše je účtováno na váhu.
Prodejna Frogurt Smíchov se nachází v obchodním centru Nový Smíchov v části mezi foodcourtem a kinem. Bylo nutné vyřešit nejen samotné umístění zařízení nutných pro provoz, ale především správnou viditelnost a přitažlivost z hlediska potencionálního zákazníka. Umístění jednotlivých částí odpovídá toku návštěvníků v různou denní dobu a za různými cíly. Převažující návštěvníci v průběhu dne jsou žáci okolních škol, kteří v době poledních přestávek tráví čas většinou v obchodním centru. Tito přichází nejčastěji eskalátorem naproti provozovně Frogurt a jsou motivování přijít pohledem na vitrínu s toppings a samotné zmrzlinovací stroje. Proces samoobsluhy je pro tuto klientelu velice lákavý. Naopak večerní hodiny jsou zajímavé pro zákazníky, kteří jdou do nebo z kina. Pohled z míst odkud vychází návštěvníci kina, nebo z míst, kde se nejčastěji seskupují před návštěvou kina směřuje přímo na osvětlený nápis Frogurt a billboard s fotografii mraženého jogurtu. Samotný provoz bylo nutné v stísněném prostoru vyřešit tak, aby odpovídal požadavkům hygieny na provoz s přípravnou potravin, ale především požadavku samotné přípravy. Přípravna je oddělena od prodejní plochy příčkou, která je vytvarovaná k nábytku prodejny.
Na podzim 2015 došlo k přesunu prodejny v rámci foodcourtového patra blíže kinu. Jedná se o velmi podobnou, ale o něco větší provozovnu, která nově nabídla návštěvníkům místa k sezení i uvnitř provozovny.